A Life Care története

2018.01.06

  •  2005

A Life Care Corp. az első olyan román BIO vállalat, amely 2005-ben hazai szinten kozmetikai termékeket, mosó- és tisztítószereket és táplálékkiegészítőket forgalmaz, amelyek mind nemzetközileg elismert termékmárkák. A vállalat alap ötletei már a kezdetektől fogva: az egészséges élet támogatása, másokkal szembeni felelősség és a természet óvása.

  • 2006

A Life Care a legnagyobb és a legjobbra értékelt BIO gyártók termékeit kezdi el kizárólagosan forgalmazni. A hosszú távú partnereik között megemlítjük a németországi Logocos vállalatot, a világ első számú BIO kozmetikumok gyártóját, Logona és Fitne almárkákkal (BDIH minősítésű termékek), vagy az Alma Win vállalatot, európai BIO mosó- és tisztítószerek vezeto gyártóját ( ECOCERT minősítésű termékek).A vállalat ebben az évben osztja ki az elso díjakat az aktív részvételért a BIO koncepció népszerűsítéséért: autók, utazások, stb.

  • 2007

2007-ben a Life Care saját termék-márkáinak kutatására és létrehozására fektet be, tapasztalt nagy nemzetközi vállalatok termékei szerint, helyi igényeknek megfelelően. Így született meg a Life Care 4 sikeres márkája:

  • Kräuter - terápiás kozmetikumok biológiailag ellenőrzött összetevőkkel
  • BIOhaus - öko mosó- és tisztítószerek
  • Life Impulse - szerves táplálékkiegészítők
  • LifeGlam - modern kiegészítők a testnek és a fürdőszobába.
  • 2008

A Life Care történetének legsikeresebb éve. A vállalat megkapta a hazai sajtó egyhangú elismerését, miszerint "a BIO neve Romániában", éves forgalma meghaladta a 10 millió eurót és egy új székhelyre költözött, Eu szabványnak megfelelően felszerelt telephelyre.

Ebben az évben jelölte ki a Life Care az első BIO nagyköveteit, akik 6 hónapon keresztül a Life Care katalógus arcai lettek és a Life Care elveket támogatták: egészség, szépség, jutalom. Az elsők, akik elfogadták a BIO kihívást: Catalin Botezatu divattervező és a TV sztár Mihaela Radulescu.

  • 2009

2009 tavaszán a Life Care vállalat bevezeti az első BIO parfümöket a román piacra, az Acorell termékeket, amik abszolút újdonságnak számítanak hazai szinten. Ezt két új saját márka fejlesztése követte: BIOstyle- terápiás zoknik és Ganoderma Coffee for Life- BIO kávé.

Az év második felébe a Life Care felavatja az új székhelyét (Strategy Headquarter) Frankfurtban a Kastor&Pollux Center-ben, a város legfontosabb irodaházában.

A 2009-es év a szenvedély és a teljesítmény jegyében telt. A háromszoros olimpiai bajnok, Simona Amanar Tabara és a Tv sztár Virgil Iantu csatlakoznak a Life Care által kezdeményezett BIO közösséghez, ennek minden tevékenységét támogatva.

Az év végén a vállalat elkezdi meghódítani a szomszédos európai piacokat, elsőnek Magyarország piacát veszik szemügyre.

A vállalat 4 éve tartja a BIO piac vezető pozícióját, körülbelül 75% részesedéssel és 45.000-nél több partnerrel-vásárlóval. A termék-portfólió körülbelül 1000 egészséges terméket tartalmaz az egész család részére, amely minden új katalógus megjelenésével egyre csak bővül.

Látványos növekedés jellemzi mind az éves forgalmat, mind a munkavállalók számát tekintve. Ez első sorban a termékek minőségének és az általunk nyújtott szolgáltatásnak köszönhető, de a közvetlenségnek is, amit minden ügyféllel szemben tanúsítunk. A vállalat az idők során számtalan oktató és tájékoztató jellegű tevékenységekben vett részt, amik tükrözték a BIO termékek használatának fontosságát.